- Vyjádření k projektu -
_________________________________________________________________________
Základní škola speciální Blansko, Žižkova 27
Zajišťování komplexní péče o těžce zdravotně postižené děti s kombinací vad. Výchovně vzdělávací činnost včetně družiny nebo internátu.
Těžiště práce spočívá ve výchovně - vzdělávací činnosti zaměřené na poskytování elementárních vědomostí, dovedností a vytváření návyků, které dětem umožní realizovat se v běžném, praktickém životě. Rozvíjejí se zde psychické a fyzické schopnosti spolu s důsledným respektováním individuálních zvláštností žáků.
Docházka do základní školy speciální je desetiletá. Organizačně se člení na dva stupně:
• První stupeň (1. - 6. r.)
• Druhý stupeň (7. – 10. r.)
Ve škole jsou dále dvě třídy žáků vzdělávaných podle Rehabilitačního vzdělávacího programu pomocné školy schváleného MŠMT ČR č.j. 15 988/2003 – 24.
Při výchově a vzdělávání je kladen důraz především na rozvoj sociability, sebeobsluhy, smyslového vnímání, rozumových schopností, komunikace a řeči, hrubé a jemné motoriky a grafomotoriky. Žáci se také účastní podpůrných terapií provozovaných ve speciální škole jako např. canisterapie, smyslová výchova ve snoezelenu, rehabilitace a logopedie.
Ředitelka: Mgr. Ludmila Konopková





Magnetoterapie – využití
V naší škole (Základní škola speciální, Blansko, Žižkova 27), používáme nízkofrekvenční pulzní magnetické pole jako jednu z dalších šetrných a účinných metod léčby.
Magnetoterapii využíváme k pozitivnímu ovlivnění řady zdravotních komplikací, které jsou u našich "malých pacientů" časté. Magnetoterapii aplikujeme denně, a to program regenerace a program proti bolesti. V rámci časových a personálních možností aplikujeme v sérii 15 ti sezení dvakrát za školní rok.
Hlavní účinky předpokládáme v oblastech protizánětlivých, vasodilatačních, na podporu imunity, peristaltiky, úpravy svalového tonu, proti edémům ad. U této terapie je pro nás, a především pro naše klienty, výhodou malé množství kontraindikací.
Závěrem chceme poděkovat všem, kteří svojí finanční podporou umožnili, abychom tuto terapii mohli u našich dětí používat.
Blansko, leden 2010
Gabriela Gajdošová, fyzioterapeut
_________________________________________________________________________Zajišťování komplexní péče o těžce zdravotně postižené děti s kombinací vad. Výchovně vzdělávací činnost včetně družiny nebo internátu.
Těžiště práce spočívá ve výchovně - vzdělávací činnosti zaměřené na poskytování elementárních vědomostí, dovedností a vytváření návyků, které dětem umožní realizovat se v běžném, praktickém životě. Rozvíjejí se zde psychické a fyzické schopnosti spolu s důsledným respektováním individuálních zvláštností žáků.
Docházka do základní školy speciální je desetiletá. Organizačně se člení na dva stupně:
• První stupeň (1. - 6. r.)
• Druhý stupeň (7. – 10. r.)
Ve škole jsou dále dvě třídy žáků vzdělávaných podle Rehabilitačního vzdělávacího programu pomocné školy schváleného MŠMT ČR č.j. 15 988/2003 – 24.
Při výchově a vzdělávání je kladen důraz především na rozvoj sociability, sebeobsluhy, smyslového vnímání, rozumových schopností, komunikace a řeči, hrubé a jemné motoriky a grafomotoriky. Žáci se také účastní podpůrných terapií provozovaných ve speciální škole jako např. canisterapie, smyslová výchova ve snoezelenu, rehabilitace a logopedie.
Ředitelka: Mgr. Ludmila Konopková





Magnetoterapie – využití
V naší škole (Základní škola speciální, Blansko, Žižkova 27), používáme nízkofrekvenční pulzní magnetické pole jako jednu z dalších šetrných a účinných metod léčby.
Magnetoterapii využíváme k pozitivnímu ovlivnění řady zdravotních komplikací, které jsou u našich "malých pacientů" časté. Magnetoterapii aplikujeme denně, a to program regenerace a program proti bolesti. V rámci časových a personálních možností aplikujeme v sérii 15 ti sezení dvakrát za školní rok.
Hlavní účinky předpokládáme v oblastech protizánětlivých, vasodilatačních, na podporu imunity, peristaltiky, úpravy svalového tonu, proti edémům ad. U této terapie je pro nás, a především pro naše klienty, výhodou malé množství kontraindikací.
Závěrem chceme poděkovat všem, kteří svojí finanční podporou umožnili, abychom tuto terapii mohli u našich dětí používat.
Blansko, leden 2010
Gabriela Gajdošová, fyzioterapeut
- zpět na hlavní stránku rubriky: Vyjádření k projektu -
- Úvod
- O projektu Renaissance
- Účastníci projektu
- Partneři projektu
- Garanti projektu
- O magnetoterapii
- O výrobci
- Galerie
- Vyjádření k projektu a magnetoterapii
- Tenisová setkání a benefice
- Videogalerie
- ! Můžeme pomoci i Vám !
- Dopisy žadatelů
- Jak jsme pomohli
- Otázky a odpovědi
- Zkušenosti s magnetoterapií
- Kontakty